Jaktogturdama på flyttefot

Ja, jeg har flyttet.

Ikke byttet hus eller flyttet til Spania, slik jeg riktignok truet med søndagen for to uker siden, da vi holdt på å snø ned her i Alta.
Dette var allerede i november!! Tegn tyder på en laang vinter i Finnmark.


Men, jeg har byttet plattform for bloggen og nå finner dere meg på blogg.no:
jaktogturdama.

For dere som har fulgt meg her, så vil det komme reposting av noen innlegg, slik at dere bare får skrolle fort forbi disse. Beklager ulempen!
Ved hytta i desember.

En god meter snø ved hytta i januar.

Oppdateringer blir lagt ut på Facebook og Instagram som før og jeg håper dere følger meg over til blogg.no❤! Del gjerne hvis dere leser innlegg som er verdt å dele og kommentarer på innlegg er superhyggelig.

Nå ramler vi straks ut i helgefri og for meg er det hyttetur og gluggejakt som er planen. Vi høres!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Herremåltid med elgkjøtt

EXCELLENTE BRETON TIA

Sørøya i allslags vær